SUMARI

  1. Autoliquidació rectificativa. S’ha aprovat el seu desenvolupament reglamentari en determinats supòsits.
  2. Els ajuntaments no poden dictar diligències d’embargament de comptes oberts en sucursals d’entitats financeres situades fora del seu terme municipal.
  3. IRPF. La norma tributària no regula la possibilitat de repercutir als treballadors les retencions reclamades per l’Agència Tributària.
  4. El Tribunal Suprem estima la responsabilitat patrimonial de l’Estat en relació amb l’Impost sobre l’Increment de Valor dels Terrenys de Naturalesa Urbana (Plusvàlua municipal) quan el contribuent acredita la inexistència d’increment de valor del terreny.
  5. Les retribucions percebudes pels administradors d’una societat, acreditades i comptabilitzades, encara que no estiguin previstes en els estatuts de la societat, no constitueixen una liberalitat no deduïble.
  6. Impost de Societats. És deduïble una despesa comptabilitzada en un exercici posterior al de la seva meritació en la mesura en què aquesta imputació no comporti una menor tributació, malgrat que l’exercici en el qual es va reportar la despesa es trobi prescrit.
  7. Declaracions a ingressar del model 210, corresponents a rendes derivades de l’arrendament d’immobles.

Comparteix:

Facebook
Twitter
LinkedIn

Articles relacionats

Actualitats Fiscals Gener 2026

SUMARI Retard de l’entrada en vigor del Reglament que estableix els requisits que han d’adoptar els sistemes i programes informàtics

×
×

Carretó

Resum de privacitat

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-li la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al seu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan torna a la nostra web o ajudar al nostre equip a comprendre quines seccions de la web troba més interessants i útils.