SUMARI

  1. Full de ruta d’una reforma fiscal plantejada per adaptar el model impositiu a la realitat econòmica del segle XXI.
  2. Mesures urgents de suport al sector agrari per causa de la sequera.
  3. Campanya Impostos Renda i Patrimoni 2021: Publicats al BOE els models i el lloc, forma i termini de presentació dels mateixos.
  4. El Tribunal Suprem amplia les possibilitats de revocar les liquidacions tributàries fermes.
  5. Canvi de criteri del TEAC respecte de la tributació de la cessió de l’ús d’un vehicle afecte a l’activitat per a l’ús parcial amb fins privats.

Comparteix:

Facebook
Twitter
LinkedIn

Articles relacionats

Actualitats Fiscals Desembre 2025

SUMARI Aprovats els models de Comunicació, Declaració informativa i autoliquidació de l’Impost mínim global. I.S. – El TEAC confirma que

×
×

Carretó

Resum de privacitat

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-li la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al seu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan torna a la nostra web o ajudar al nostre equip a comprendre quines seccions de la web troba més interessants i útils.