You are currently viewing Conferència del nostre director general, Antoni Bou, a Xangai sobre els “atractius de Girona”

El nostre director general, Antoni Bou, va fer una conferència a la ciutat de Xangai entre el 21 i el 24 de novembre per posar en valor els “atractius de Girona”. La ponència es va celebrar dins la fira comercial i cultural Yangtze River Delta International Cultural Industries Expo (YRDICIE) i el nostre CEO va presentar la conferència “Girona, la llegenda de les pedres antigues”, que va tractar sobre els fets històrics i culturals de la ciutat gironina.

Bou va ser convidat en aquesta exposició de la mà de l’empresa gironina Erols Logística, de Llambilles, i com a president de la Fundació Atrium Artis, que també va exposar quadres d’artistes gironins com Joan Mateu, Assumpció Mateu, Jordi Amagat i Carme Sanglas.

El director general de Bou Associats va assistir per primera vegada a una conferència d’aquestes característiques a la Xina i va aprofitar l’oportunitat per parlar dels “atractius de Girona”, a través d’una conferència per parlar de la història i de la cultura de la ciutat. La invitació va anar a càrrec d’Erols Logística, que compta amb socis xinesos i va ser l’única empresa de l’Estat que va participar a la Yangtze River Delta i també va fer una promoció dels productes i de la cultura de Girona. La fira va congregar indústries culturals de la zona i internacionals on s’exposaven diverses oportunitats de negoci basades en el desenvolupament d’un modern sistema global de cultura industrial.

A banda de la conferència d’Antoni Bou, la fundació cultural Atrium Artis, de Girona, i que presideix el mateix Bou va presentar al National Exhibition and Convention Center quadres dels artistes gironins Joan Mateu, Assumpció Mateu, Jordi Amagat i Carme Sanglas.